Alla inlägg den 31 augusti 2015

Av Maria Monvald Sjödin - 31 augusti 2015 10:37

Det är några veckor sedan jag skrev sist men tiden har gått åt att packa upp och ställa på plats.

Gardiner är uppsatta samt en del lampor men det finns mycket än som inte är färdigt tavlor ska

sättas upp sladdar dras osv.


Lägenheten är trevlig och jag trivs bra i den och mina fyrfota vänner har nu sett ut sina platser

och de ser också ut att trivas här.


Här är fina grönområden och bra för hundarna med promenader runt omkring och igår gick jag

en liten bit ner för gatan och där finns sjön Möckeln som jag tänker utforska lite mera sedan.


Affärer finns nära båda inom gångavstånd ICA och COOP FORUM.  Området där jag bor är

Sandviken och i Sandviken Centrum ligger ICA och COOP FORUM ligger bara en liten bit bort

får då gå genom en tunnel under E 18 så är jag framme inte långt alls.


Nu kallar lådorna som är kvar får se hur många det blir idag som packas upp tar det lite försiktigt

eftersom jag har burit många lådor och fått ont i ryggen samt legat tre dagar på sjukhuset eftersom

jag kräkts blod, hade rodnad i magsäcken men inget sår och troligen har jag arbetat för hårt med

bärandet. Nu mår jag i alla fall bättre.


Ha det bra alla.


 

Här bor jag och min balkong är längst ner till höger









Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogg

Blogg


Skapa flashcards