Direktlänk till inlägg 21 juli 2015

Regn regn när ska vi få hägn........

Av Maria Monvald Sjödin - 21 juli 2015 23:08

Idag har det varit regn och lite blåsigt inget uteväder precis

men det är ju fruntimmersveckan och vi får väl stå ut några

dagar till med lite dåligt väder.


När det är regnigt blir det lite mera gjort inne och idag har

det blivit packat några kartonger och min Norska Skogkatt

är med och packar hon provar alla lådor om de är bra.


Önskvart är att det hinner bli bättre med vädret till lördag

då vi far härifrån en bilresa på ca 18 mil och med tanke på mina 

fyrfota vänner är det bra om det inte blir för varmt men bilen

har klimatanläggning i värsta fall.


Då är det sovdags och ny packdag imorgon.

 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Monvald Sjödin - 20 mars 2016 12:21

Nu var det några månader sedan jag var här inne och skrev men tiden går så fort har harft mycket den sista tiden med med mina chihuahuavalpar som nu är fjorton veckor.   Idag är det vackert väder med sol och det lockar till en promenad idag...

Av Maria Monvald Sjödin - 12 november 2015 12:01


Nu var det länge sedan jag skrev och tiden går så fort att jag inte hinner göra allt och datorn och skrivandet har fått stå över.    Ska erkänna att jag inte packat upp riktigt alla lådor men det ska bli snart. Jag har kännt mej trött den sen...

Av Maria Monvald Sjödin - 4 september 2015 20:48


Nu är det inte många lådor kvar men det tar lite tid att få sakerna på rätt platser det kommer att ta ytterligare tid men det blir bra bara allt blir helt klart.   Lördag söndag ska jag plocka in i skåp och sedan får det bli lite sorteringsarbe...

Av Maria Monvald Sjödin - 31 augusti 2015 10:37


Det är några veckor sedan jag skrev sist men tiden har gått åt att packa upp och ställa på plats. Gardiner är uppsatta samt en del lampor men det finns mycket än som inte är färdigt tavlor ska sättas upp sladdar dras osv.   Lägenheten är trev...

Av Maria Monvald Sjödin - 24 juli 2015 21:06

Har hållit igång med packande sedan kl. 08.00 i morse och nu är det nästan färdigt lite saker kvar men det får jg väl ta imorgon förmiddag vi åker så fort vi lastat färdigt ska bli spännande nu blir det att lägga sej tidigt så jag orkar packa ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogg

Blogg


Skapa flashcards